RETURN POLICY

Last updated October 17, 2023


Thank you for your purchase. We hope you are happy with your purchase. However, if you are not completely satisfied with your purchase for any reason, you may return it to us for store credit or an exchange. Please see below for more information on our return policy.

RETURNS

All returns must be postmarked within seven (7) days of the purchase date. All returned items must be in new and unused condition, with all original tags and labels attached.

RETURN PROCESS

To return an item, place the item securely in its original packaging and the return form provided, then mail your return to the following address:

Jamie’s bloemstudio
Attn: Returns
H.heukelsweg 11
Almere, Flevoland 1331EA
Netherlands

Please note, you will be responsible for all return shipping charges. We strongly recommend that you use a trackable method to mail your return. 

REFUNDS

After receiving your return and inspecting the condition of your item, we will process your return or exchange. Please allow at least five (5) days from the receipt of your item to process your return or exchange.

EXCEPTIONS

For defective or damaged products, please contact us at the contact details below to arrange a refund or exchange.

Please Note
     ●     Sale items are FINAL SALE and cannot be returned.

QUESTIONS

If you have any questions concerning our return policy, please contact us at:

0634941032
info@jamiesbloemstudio.nl
This return policy was created using Termly's Return and Refund Policy Generator.

Verzend-, en retourbeleid

  • Ons retourbeleid geldt alleen voor producten die buiten het versassortiment vallen. Dit beleid geldt dus niet voor bloemen, boeketten, decoratie en (echte) planten.
  • Mocht u na ontvangst niet tevreden zijn met het geleverde artikel, dan heeft u de mogelijkheid om deze binnen 7 dagen te retourneren. Wij kunnen het geretourneerde artikel alleen in ontvangst nemen als de volgende punten in orde zijn:
    • Het artikel bevat geen beschadiging;
    • Het artikel bevat geen gebruikssporen zoals vlekken of vegen;
    • Het artikel komt in originele (geleverde) staat terug, dit houdt in inclusief merkkaartjes, dozen en/of verpakkingsmateriaal.
  • Bij het retourneren van een geleverde bestelling worden standaard retourkosten in rekening gebracht. Dit zal het bedrag zijn wat u heeft betaald voor de bezorgkosten, dit kan i.v.m. gewicht verschillen per product.
  • Het ruilen van een product kan doormiddel van ons een mail te sturen, of telefonisch contact met ons op te nemen. Wanneer wij het product juist ontvangen krijgt u de mogelijkheid deze om te ruilen of indien gewenst het bedrag exclusief verzendkosten teruggestort te krijgen.

Levertijd en verzendkosten

  • Onze verse boeketten kunnen wanneer deze voor 15:00 besteld worden, dezelfde dag nog bezorgd worden. Zelf bezorgen wij in Almere. Mocht u een bestelling plaatsen die buiten deze plaats valt, sturen wij de order naar onze collega-bloemist via WY bloemisten. Hiervoor bedragen de bezorgkosten €6,95
  • Onze woonaccessoires en woondecoratie verzenden wij binnen 3 werkdagen. Het verzenden van dit product gaat via PostNL, de standaard bezorgkosten hiervoor bedragen €6,95. Mocht u iets bestellen wat niet op voorraad is, nemen wij hier dezelfde dag nog contact met u over op.
  • Uiteraard geld voor al onze producten dat u deze ook kunt ophalen bij een van onze bloemenkramen. Mocht u een product bij een van onze bloemenkramen willen afhalen, kunt u gebruik maken van de “afhaal” knop. Vul eerst al uw gegevens in en dan komt de knop vanzelf te voorschijn. Dit kan alleen op de dagen woensdag en donderdag in Tussen de Vaarten aan de Juan Grisstraat en vrijdag en zaterdag in Parkwijk aan de Watercipresstraat.